GYIK

GY.I.K

Gyakran ismételt kérdések

  • Hogyan zajlik a szállítás?

A fizikai termékeket (pl. nyomtatott kártyacsomagok) a Packeta futárszolgálat kézbesíti.
A rendelés feldolgozása általában 1–2 munkanapon belül megtörténik, a kiszállítás pedig 2–5 munkanap alatt várható.
Kérheted a csomagot Packeta átvételi pontra vagy házhozszállítással is.
Amint a csomag feladásra kerül, e-mailben kapsz követési számot és értesítést.
Kérjük, átvételkor ellenőrizd a csomag sértetlenségét; ha hibát tapasztalsz, vedd fel velünk a kapcsolatot a info@lelek-seta.hu címen.

  • Milyen fizetési módokat tudok használni?

A vásárlás során az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Bankkártyás fizetés (Barion / Stripe / PayPal)
Előre utalás banki átutalással
Apple Pay / Google Pay – ha a böngésződ vagy eszközöd támogatja
A fizetés beérkezését követően automatikus visszaigazolást küldünk, a számlát pedig a Számlázz.hu rendszeréből utólag kapod meg elektronikus formában.

  • Mi a különbség a digitális és a fizikai termékek között?

A digitális termékek (e-könyvek, letölthető kártyák) azonnal elérhetők a sikeres fizetés után.
Letöltési linket kapsz e-mailben és a „Saját fiók” menüben.
Ezeket nem postázzuk, így nincs szállítási díj, és azonnal használhatók.
A digitális tartalomhoz való hozzáféréssel elveszik a 14 napos elállási jog, mivel a teljesítés azonnal megkezdődik.
A fizikai termékek (pl. nyomtatott kártyák) Packeta futárral érkeznek, és a klasszikus elállási jog vonatkozik rájuk:
14 napon belül visszaküldheted, ha a csomagolás sértetlen.

  • Mi történik, ha hibás a termék vagy gond van a letöltéssel?

Fizikai termékek: ha a nyomtatás hibás, vagy a csomag sérülten érkezik, jelezd e-mailben (lehetőleg fotóval).
A hibás terméket kicseréljük vagy visszatérítjük az árát.
Digitális termékek: ha a letöltési link nem működik, vagy a fájl hibás, új linket küldünk, illetve technikai segítséget nyújtunk.
A célunk, hogy minden vásárló zökkenőmentes, pozitív élményt kapjon — ha bármilyen probléma adódik, egy e-mail és segítünk.